Pages - Menu

zondag 6 juni 2010

My very first blog....

Hi to you all!!

Here it is, my very very very first blog... Getting to know more about Twitter I found out that Blogging was a very good second step in my world-wide-web experience!!! :)
With this blog I will keep people up to date about my webshop (www.creaka.nl) all the new developments about the shop and new products. But also about myself, my interests and handy-craft findings!

Hallo allemaal!!!

Hier is ie dan, mijn aller-aller-aller eerste blog... Sinds ik actief ben geworden op Twitter is de stap naar een eigen blog eigenlijk snel gemaakt! Het is een leuke manier om te vertellen over je dag of over CreaKa! Met deze blog zal ik jullie up to date houden over mijn webwinkel (www.creaka.nl) alle nieuwe ontwikkelingen hieromheen en natuurlijk nieuwe producten! Maar ook over mijzelf, mijn interesses en hobby's!

Welkom allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten