Pages - Menu

maandag 20 december 2010

Kerstgroet!

zoals beloofd... wat foto's van mijn kerstsfeer in huis! :)
Heb nu heerlijk kerstvakantie, en moet zeggen dat ik daar ook ontzettend aan toe was. Even bijtanken voor het nieuwe jaar weer volop begint!











Ik vind het zelf erg geslaagd! :) (en dat is het belangrijkste toch?? ) vooral 's avonds als alle kaarsjes aan gaan! Heerlijk! dat wordt afkicken als het straks januari is :(

En natuurlijk ook een kerstwens van mij voor jullie!

Voor alle leuke en lieve lezeressen van mijn blogje:
Voor allemaal een mooie, witte en warme kerst en veel gezondheid en creativiteit in het nieuwe jaar! 


3 opmerkingen:

  1. Wat gezellig bij je in huis!! :D Mooi popje ook in de boom!
    JIj ook hele fijne feestdagen!!! Geniet ervan meid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is toch nog belangrijker dat je lieve vriendje het geslaagd vindt? Ennuh, leuke update van je achtergrond, waar heb je die genomen???

    xje

    BeantwoordenVerwijderen