Pages - Menu

zondag 14 augustus 2011

"zomer"-vakantie!!!

ons vakantieverblijfje ;)
 Jaja... ik zal er heeeeeel kort iets over zeggen en dan gaan we over tot de orde van de dag! :P Wat een heerlijke zomer hebben wij he? ;) hihi! Het lijkt wel herfst... maar gelukkig heb ik met mijn lief mogen genieten van twee heerlijke weken in Kroatie! Daar was het gelukkig wel zomer... en wat hebben we genoten! :D Wil weer terug!!! hihi

Hierboven zie je ons tentje... :p en hieronder wat onwijs mooie foto's van de omgeving!


Het strand...

een van de mooiste zonderondergangen

 bij de camping! 



























































































































Snappen jullie nu waarom ik zooooo graag terugwil?  Want Kroatie staat gewoon voor mooi weer, heerlijk eten, leuke mensen en een onwijs mooie omgeving! :D Kan niet wachten tot volgend jaar... hihi

Voor de rest van de zomervakantie heb ik ook niet stilgezeten hoor! Ik ben heerlijk ontspannen aan het freubelen geweest :D Zie hieronder de resultaten! 

Ik was al geruime tijd bezig met een eigen samenstelling van een borduurwerkje... lekker zomers met mooie roze kleuren: 
Lovely Living
Dit is hem geworden! Ik moet er alleen nog een mooi lijstje omheen doen...

Daarnaast lag er al een tijdje een viltprojectje helemaal uitgeknipt! Hij moest alleen nog "even" in elkaar gezet worden... het was me een werk! Maar het resultaat is er dan ook naar! :D Deze ga ik gebruiken als voorbeeld voor op beurzen en braderieen! Zodat mensen kunnen zien hoe hij dan in het echt wordt als ze hem zelf gaan maken... kijkt toch altijd makkelijker dan een plaatje. 

Aardbei Delikaatje - Atelier Sweet Moonie's
Ik vind hem zelf erg gaaf geworden! Een nadeel... nu deze af is mag ik aan de volgende gaan beginnen! :P Heb gelukkig (ahum) niet zoveel patroonbladen in de collectie... dus heb VOORLOPIG nog wel wat te doen! ;) 
In de laatste (herfstweek ;) ) van de vakantie was ik begonnen aan deze lieve pompoenman! Het weer was er naar en voor je het weet kun je hem ook een plekje geven! :) Alleen het lijstje is er nog niet!

Happy Halloween!!!

 En dan komt vanaf morgen toch echt het onvermijdelijke moment.... de werkweken beginnen weer! ;) Ik ga weer beginnen ;) Maar dat komt vast goed! :D Heb er ook wel weer zin in! (mag ook wel na 6!!!!!weken zomervakantie ;) ) Maar goed, ook al heb je 12 weken... het is nooit genoeg!

Hoop het nieuwe schooljaar (haha... klinkt lekker ouderwets!) maar vooral het nieuwe freubelseizoen weer veel te kunnen bloggen en delen met jullie!








2 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit daar in Kroatie. Zou ik ook nog wel eens naar toe willen (als dochterlief wat groter is)!!!

    Dat Aardbei Delikaatje is zooo leuk. Hoop m ook nog eens een keertje te gaan maken. Vind ik een van de leukste patroontjes van Sweet Moonies!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is echt zo'n mooi land!!! Zou zo weer terug willen en we gaan denk ik ook nog wel vaker terug hoor! :D

    Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen uit de patroontjes van Sweet Moonie's ik vind ze echt allemaal gaaf! :D Dus de volgende maar eens uitkiezen om te gaan maken...

    groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen