Pages - Menu

woensdag 1 september 2010

Creativiteit alom!



Mijn hoofd loopt over!!!
Zelf ben ik met ontzettend (lees btje teveel) creatieve dingen bezig...

Zo wil ik voor kerst (ben er al maaaaanden mee bezig) een ontzettend gave kerstmerklap af hebben! (foto's volgen) ik ben bezig met creatieve uitspattingen uit te proberen met stof! Zoals portemonneetjes, stoffen biscornu's, harten, lavendelzakjes (uit eigen tuin!)

en als klap op de vuurpijl wil ik CreaKa gaan uitbreiden. Met (jawel) bovenstaande spulletjes! Dus handgemaakte decoratie spulletjes voor in en om het huis! Te veel om op te noemen eigenlijk, maar zo ontzettend leuk om mee bezig te zijn! Ik ga nu eerst maar eens een todo en brainstorm lijstje maken en dan stap voor stap kijken hoe ik dit kan gaan aanpakken...

wordt vervolgd dus!!

ondertussen even een klein kijkje bij mij thuis... in mijn kijkkastje probeer ik de seizoenen naar voren te laten komen en er volop te van genieten! Ook mijn superschattige swap-items die ik krijg hebben er een speciaal plekje in! Enjoy!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten