Pages - Menu

zondag 12 september 2010

Eindelijk af!!!

Laat kerst 2010 maar komen!!! Want mijn kerstmerklap is dan EINDELIJK af.
Hieronder het resultaat:

Ik was echt totaal verkeerd begonnen... op verkeerd linnen, te groot, te klein. Zo ook dus dit stuk! Het stuk linnen is veeeeel te groot (kwam ik te laat achter) en nu heb ik dus een rand moeten wegknippen. Maar geen nood! Ik ga het gewoon gebruiken voor kleinere werkstukjes of knoopjes!
Daarnaast heb ik het 1 over 1 geborduurd, omdat ik 2 over 2 te groot en niet mooi vond worden... Wat een gepriegel maar het zeer zeker waard!!

hieronder nog even een close up
En natuurlijk het ingelijste resultaat!!!  
Een sneak preview van mijn nieuwe merklap zal snel volgen! Vind het echt opeens weer helemaal leuk het borduren! heerlijk toch...

3 opmerkingen:

  1. mooi ! echt een ouderwetse kerstlap ( en da's een compliment hé ! ) ik krijg al zin in kerst als ik dit zie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karin ik kwam via via op je blog terecht. Wat een mooie kerstmerklap heb je gemaakt. De link van Fabric rehab heb ik opgeslagen. Ik kom vaker bij je buurten.
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Riet!

    wat leuk dat je bent komen kijken :) via via kom ik ook bij de meeste blogs terecht!

    ik ga gelijk ook even bij jou buurten natuurlijk!

    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen