Pages - Menu

zondag 13 februari 2011

40 volgers en een hoop ideeen!

WAUW! wat leuk :) ik ging vandaag naar mijn startpagina van blogger en jawel! Zomaar, opeens, uithetniets: 40 volgers!!! Leuk hoor :)

denk dat hier wel een kleine give-away bij hoort! Vind het echt onwijs leuk dat zoveel mensen geinteresseerd zijn in mijn blog... Maar nu, wat zal ik dan eens weg gaan geven?! denk denk, peins peins...

Ja! ik weet het, het wordt een verrassingspakketje! ;) (kan ik stiekem nog wat langer nadenken over wat het gaat worden!) Het enige wat je hoeft te doen is hieronder even een reacties plaatsen waarom jij graag een lente-verrassingspakketje zou willen winnen en je favoriete kleur!

Trekking: woensdag 23 februari!


Hopelijk is het bijna zover!!! LENTE! Ik ben er echt zoooo ontzettend aan toe... heerlijk weer langer licht, hogere temperaturen, nieuwe blaadjes aan de bomen. Niet alles meer zo kaal en donker. Kan niet wachten!
Maar helaas zal dat toch echt nog eventjes moeten... :( Want af en toe lijkt het lente, maar schijn bedriegt.

Daarom heb ik de lente wel vast in huis gehaald! Met blauwe druifjes en narcisjes, zit er zo vrolijk uit! En ook zit ik weer bomvol inspiratie! Voor mijn winkeltje, maar ook om lekker te gaan frobelen! Nieuwe viltfiguurtjes die liggen te wachten, vrolijke armbandjes met frisse kleurtjes om te maken en te dragen...
Had ik maar wat meer tijd... ;)

fijne zondag allemaal!



8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 40 volgers! Worden er vast nog meer!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 40 volgers! Op naar de volgende 40....Ik doe graag mee! En waarom? Omdat ik poepie zat ben van de winter :-( Ik wil weer die heerlijke vrolijke kleurtjes in de tuin, groene bomen, heerlijk zonnetje en lekker op mijn balkon kunnen liggen met mijn bikini aan! Hahahaha.... Maar ook gewoon omdat ik het leuk vindt om het lentepakketje te winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er komen er nog bij ! je zal wel zien !
    En waarom ik een lenteverrassing verdien ?eigenlijk verdient iedereen die wel na de lange winter...
    Ik hou van alle kleuren trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de volgers...
    Ik ben erg nieuwsgierig wat je in het verrassingpakketje gaat stoppen en ik hoop dat het een beetje lente brengt want dat kan ik wel gebruiken!
    Ga lekker door met bloggen..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je een give away doet!
    Ik ben gewoon toe aan een beetje lente, lekker de was weer naar buiten, de tuin doen, kindjes de tuin in....
    Mijn kleuren zijn paars, groen en oranje!
    Kijk ook even bij mij, ik heb ook een leuke give away!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet hoe leuk het is, telkens een nieuwe volger. Leuk hoor zo'n verrassingsgiveaway.
    Ik ben blij dat deze ergste winter uit mijn leven voorbij is (http://dutch-thread.blogspot.com/2010/11/en-toen-werd-het-stil.html)en kan niet wachten tot de zon weer gaat schijnen.
    Succes met al je nieuwe plannen, we zien het wel op je blog.

    Groetjes Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karin!
    Ik heb je een award gegeven! Kijk maar even op mijn blog :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met je 40 volgers, ik ben dol op verrassingen en doe graag mee met je give away.

    Hartelijke groeten van Marion

    BeantwoordenVerwijderen