Pages - Menu

woensdag 23 februari 2011

Het is voorjaar!!! althans... bij Septemberspring dan!

want de nieuwe voorjaarspatronen zijn uit! En ik heb er weer twee toegevoegd aan mijn collectie :) ik vind ze zelf weer bijzonder leuk!

Als eerste dit superfeestelijke feesthart! Als de jarige zich dan niet jarig meer voelt weet ik het ook niet meer...
hij is HIER te vinden in mijn winkeltje! Er is ook een materiaalpakket van te verkrijgen, deze vind je HIER

Feesthart - Atelier Septemberspring
 Maar om het voorjaarsgevoel echt compleet te maken, deze lieve paasmandala! Aan de muur of voor het raam straalt hij een en al voorjaar uit! Dit patroon vind je HIER in de winkel en het materiaalpakket HIER

Paasmandala - Atelier Septemberspring





Binnenkort nog meer voorjaarsnieuws en volop nieuwe leuke dingen bij CreaKa!!! OOOWWWW ik hou zo van het voorjaar... :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten