Pages - Menu

zondag 6 maart 2011

Lente in huis.

Ons uitzicht vanaf een ligbedje in Portugal!!!
Soms lijkt het er een beetje op... waterig zonnetje, blauwe lucht, langer licht 'savonds. Maar toch wil het nog niet echt lente gaan worden lijkt het :(

Maar ik heb er zo'n zin in!!!! Heerlijk! alles weer wat warmer, lichter en vrolijker... helpt dan ook niet als je een weekje naar Portugal gaat in februari ;) Want daar hadden we echt heerlijk weer! 20graden maar liefst! Dan is het hier wel even anders...
Om toch een beetje lente gevoel te kweken heb ik dan maar mijn huisje veranderd in meer LENTE! Hieronder een klein kijkje in onze woonkamer...




Nu maar heel hard hopen dat het snel Lente wordt in Nederland! Want eerlijk gezegd, ik ben er wel aan toe!

En dan kan gelijk weer even aan mijn kleurtje werken... want die neemt al weer af! :( hihi

Fijne zondag allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten