Pages - Menu

maandag 28 maart 2011

Stil, stiller, stilst!

Ik leef nog hoor! ;)
hele tijd niet geblogd! Maar ben er nog steeds... en elke dag denk ik: ow ja, laat ik weer eens een leuk blog schrijven! Ik kom er gewoon niet aan toe...

zo ontzettend druk met werk en andere bezigheden! Waaronder CreaKa natuurlijk. Want ik heb echt niet stilgezeten! Bij deze beloof ik dan ook wat beterschap ;)

Ik zal wat regelmatiger bloggen over de dingen rondom CreaKa! Alweer eens gekeken in mijn shop? Sinds kort verkoop ik Debbie's Originals. Van fimoklei maakt Debbie de leukste dingen...
Waaronder deze cupcake-oorbellen:

Ik vind ze zelf natuurlijk helemaal geweldig... De donuts en aardbeitjes zijn ook zo leuk! Kom snel kijken... want tijdens mijn blogafwezigheid is CreaKa flink gegroeid!

tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten