Pages - Menu

zaterdag 3 december 2011

Advent tijd...

Al sinds ik me kan herinneren heeft mijn moeder thuis een mooie adventskrans hangen!!

Witte linten aan een kerstgroene krans met mooie witte kaarsen... En elke zondag mocht er een nieuwe kaars aan totdat ze alle 4 vrolijk brandde.

Deze krans hangt er ook dit jaar weer:


Ooit wil ik er ook een maken... Maar eerst moet er nog een ander projectie af!

Mijn eigen adventkalender van vilt! N vroeger had ik er een met mooie plaatjes, later kwam er een van chocola... Die eigenlijk helemaal niet zo lekker was :(

Helaas is de kalender niet op tijd afgekomen... Nou ja, de kalender wel maar de versierseltjes nog niet!

Kijk:


Fijne Advent!

Liefs Karin

1 opmerking:

  1. Hoi Karin,

    Ik vind je krans echt gaaf en je kalender gaat ook vast en zeker mooi worden. Ik kan me dat ook nog goed herinneren van vroeger dat ik altijd mooie platen had met achter de kleine vakjes weer een mooi plaatje. En later die chocolaatjes waren ook niet aan mij besteed.
    Jij ook een fijne advents-tijd.

    Lieve groet Marieke

    BeantwoordenVerwijderen