Pages - Menu

maandag 12 december 2011

Nieuw Blog!

Tijd voor een nieuwtje... sinds kort heb ik een nieuw blog! Helemaal gericht op:

Cupcakes






Cakepops
& Cookies  

Ik hou ontzettend van bakken! Lekker bezig zijn in de keuken en wilde daar eigenlijk eens wat meer mee gaan doen... hoeveel wat meer is weet ik nog niet precies (proces in uitwerking ;)) maar een blog is in ieder geval een stap in de goede richting...

Ik zou het dan ook erg leuk vinden als jullie eventueel gaan meelezen! :D Op mijn nieuwe blog zal ik leuke, makkelijker, aparte en vooral lekkere (bak)recepten plaatsen. Maar natuurlijk ook mijn bakavonturen, tips en tricks!  Leuk als je meeleest op: cupcakekaatje.blogspot.com

Veel leesplezier alvast! ;)

Liefs Karin






3 opmerkingen:

  1. Ik ben je daar ook gaan volgen hoor Karin.
    Je post over de link van de zelfgemaakte vanille-extract kende ik nog niet, volg die blog wel maar ik heb het bericht over het hoofd gezien. Ik ga hem wel onthouden want ik vind het een erg leuk cadeautje voor mijn schoonzusje denk ik.

    Lieve groetjes,

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marieke,

    ja leuk he! mijn eerste flesje is bijna in de maak ;) pakket met flesjes staat nog bij de buren :( haha

    maar vondhet ook echt zo'n onwijs leuk kadootje! je moet alleen wel even wachten voor je het kunt geven...

    lieve groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Karin,
    Wat leuk een speciaal bakblog...hmmm helemaal niet goed voor de weegschaal in 2012, maar ik hoef het natuurlijk ook niet allemaal zelf op te eten :)
    Karin, Ik wens je alle goeds voor 2012!

    Een feestelijke groet, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen