Pages - Menu

dinsdag 29 oktober 2013

Long Time, No See...

En dan opeens denk je: O ja, ik had ook nog een blog... ;-)
Zie net dat mijn laatste blogberichtje van april dit jaar stamt. Das best even geleden.

Tijd voor een hernieuwde start van mijn blog. Hebben jullie dat trouwens ook? Dat je eigenlijk de hele lay-out wilt veranderen naar iets leukers, mooiers en meer bij jou passend, maar geen idee hoe of wat?

Dat heb ik dus al een geruime tijd! Ik wil echt graag een leuk en hip blog. Als ik dit blog bekijk van Haken & Meer wordt ik toch zo (gezond jaloers). Zulke gave en mooie foto's! Heerlijk inspirerend!

Deze foto is van Haken en Meer en ALLEEN bestemd voor inspirerende doeleinden! 

30 oktober komt het boek uit van Haken en Meer, dit is in samenwerking met Bij Saar en Mien! (haar blog vindt je HIER ) Ik ga m gelijk bestellen... want dit boek wil ik echt zo graag hebben! Dan kan ik niet wachten tot kerst... ;-) 

Maar goed, verder over mijn blogje. Inmiddels heb ik ook al heel wat bij elkaar gehaakt... Zulke gave dingen (al zeg ik het zelf). Mijn webwinkel staat even op een laag pitje, mede door problemen met de domeinnaam, waarover later meer! 

Maar gezien dit alles, en gezien het feit dat ik bloggen toch eigenlijk wel erg leuk vind, ga ik mijn blog weer nieuw leven inblazen! Vandaag toch eerst maar weer eens kijken naar die layout... 

liefs Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten