Pages - Menu

vrijdag 16 januari 2015

CAL 2015 - Dutch Crochet a Granny a Day

Zoals in mijn vorige post stond ga ik dit jaar (naast al mijn WIP's en UFO's) een aantal CAL's volgen. Een daarvan is de CAL van Tertia & Jolanda van deze Facebook groep.

BRON: Blog Terti
Het wordt een grote granny waarbij je elke week 1 of meerder toeren haakt. De eerste week is de basis, hierbij haak je een granny (geen standaard granny, maar een mooie bijzondere granny). En het leuke is: je kan kiezen! Zo haakte Tertia DEZE granny en Jolanda DEZE 

Welke vind jij het mooiste??

Granny Tertia




Granny Jolanda




















Na enig speurwerk heb ik de kleuren gekozen waarin ik deze deken ga haken! Ik heb ervoor gekozen het rustig te houden en de deken bijpassend aan mijn interieur te maken.



WOL: Stylecraft Special DK
Kleuren: white, silver, grey, graphite en als accentkleur aspen
Haaknaald: 4



Hoeveelheid vind ik nog lastig! Dus dat horen jullie nog.

Ik heb begrepen dat er ook glittergaren in de deken gebruikt gaat worden, das een keuze natuurlijk! Ik weet nog niet of ik dat ga doen.

Ik hou jullie op de hoogte! 

liefs Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten