Pages - Menu

maandag 5 januari 2015

Dromen, Durven, Doen.

Een nieuw jaar... Nieuwe kansen en uitdagingen! Het jaar waarin ons mooie meisje 1 wordt (gelukkig duurt dat nog even, mamma vindt het al veel te snel gaan!)



Maar ik word er soms zo aan het begin van het kaar ook wat onrustig van... Want er komen dan ook gelijk weer allemaal ideeen en plannen in mijn hoofd! Die ik het liefst allemaal tegelijk wil uitvoeren... 

Wat ga ik allemaal haken dit jaar? O nee, eerst al mijn ufo's afmaken! 
Wat ga ik met mijn webshop doen? Webshop? Welke webshop?! Hij ligt al tijden op zijn gat... Het ontbreekt me aan tijd, energie en geld om m nieuw leven in te blazen. 



De grootste slaapkamer van het huis is momenteel crea/rommelkamer! Wat ga ik daar allemaal mee doen?!

Wellicht is het tijd om RUST, REINDHEID en REGELMAAT ook voor mezelf te gaan introduceren en niet alleen voor ons meisje... Misschien dat ik dan wat energie krijg om die creakamer op te gaan ruimen en grote uitverkoop te houden! Zodat ik me kan gaan richten op wat ik echt leuk vind: haken, koken en hierover bloggen.

Alleen proberen dit niet te snel te willen 😉 morgen is vroeg genoeg 😂





Geen opmerkingen:

Een reactie posten