Pages - Menu

woensdag 6 oktober 2010

Crea-middagje voor kerst



JA! Jullie lezen het goed... Kerst! :) Ik sta eind november op een cadeautjesmarkt in Oud-Beijerland en tja, aangezien je dan al richting de decembermaand gaat wil ik ook wel wat kerstdingen kunnen tonen.

Dus ben ik bezig geweest met het maken van cadeaulabels. Heb bij Pipoos eindelijk een goeie pons gevonden, ff in de buidel getast en ermee aan de slag gegaan. Zie hier het resultaat:

Gisteravond wat gedaan en vandaag afgemaakt!
Echt onwijs simpel en leuk om te doen! Ik ga ze bij cadeautjes doen die gekocht worden natuurlijk en voor een klein bedragje verkopen... zodat mensen zelf hun cadeautjes feestelijk kunnen inkopen! Ben alleen nog op zoek naar leuke kerstzakjes en inpakpapier om er een echt setje van te maken! In bijpassende kleuren natuurlijk... Lint en andere accessoires is al voor gezorgd :)

Het eindresultaat van alle 12!
Gaaf he! Ben er zelf erg tevreden over... er komt ook nog een grijs - paarse versie! Dus ik hou jullie op de hoogte... Binnenkort dus te vinden als gaaf inpakpakketje via mijn blog - site - cadeautjesmarkt!


3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor meis!!
    Krijg er zin van in de kerst. En in een heleboel leuke kerstswapjes:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk papier heb je ervoor gebruik.
    Ik heb zelf ook zo'n pons, ik denk dezelfde grootte. Ik zit alleen nu even met het probleem dat ik niet zo goed weet of ik ze met een lintje zal vastmaken, of een touwtje, omdat het maar kleine labeltjes zijn, maarja.
    Veel succes binnenkort op de cadeautjesmarkt!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je! :)
    ik ga denk ik geen lint gebruiken, maar van dat zilveren touw! Vaak te koop bij tuincentra vanaf deze tijd :)

    liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen