Pages - Menu

woensdag 13 oktober 2010

Give-away uitslag!

WOW! best overweldigend al die reacties op mijn blog-verloting :)
vandaag zou ik de uitslag bekend maken! Dus daar is het dan nu ook tijd voor...

Ik heb iedereen een nummer toegekend, beginnend vanaf de eerste reactie en even de random number generator er op losgelaten! Leek me wel zo eerlijk...
Nou TROMGEROFFEL graag ;)

Nummer 4 kwam eruit: MARLENE 
GEFELICITEERD! Marlene koos voor de grijs-paarse variant.

Dus Marlene als je even je adres mailt dan kan ik het opsturen naar je! Samen met een verrassing.

Op naar de 50 volgers zou ik zeggen! Want dan komt er zeker een nieuwe give-away...






PS: het lukt me op de een of andere manier niet om de afbeelding van de number generator erop te krijgen :( kreeg m niet van de site af opgeslagen zeg maar! Dus iemand tips? ze zijn welkom!

3 opmerkingen:

  1. Ik weet ook niet precies hoe dat werkt, maar anders kun je vaak een print-screen maken. Even kopiƫren en in een fotobewerkingsprogramma (photoshop) plakken en dan kun je vaak de afbeelding nog wat bijsnijden en dan opslaan. Zo doe ik het vaak.
    Misschien heb je er wat aan voor een andere keer ;)
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och jee..heb k net nog meegedaan aan je give away..helemaal de datum verkeerd gehad. Ach ja beetje raar week gehad daar zal het vast aan liggen..maar goed wel hele leuke labeltjes heb je weggegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi! ow jee... kan gebeuren hoor! maar er komt vast nog wel een leuke give-away!

    en vanaf november zij ze ook te koop in mijn webwinkel... :)

    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen