Pages - Menu

zondag 24 oktober 2010

Raad-je-plaatje!

Laten we eens even wat leuks gaan doen... plaatjes raden!
;) nee hoor, wil gewoon graag mijn nieuwste creatie laten zien die ik recentelijk gemaakt heb.

Pakketje gekocht op de handwerkbeurs, omdat mijn moeder ze zooooooo leuk vond! ;) Dus 2 voor mezelf en 2 voor mijn mams gemaakt... Ben zelf errug trots op het resultaat!

stap 1: alles uit vilt geknipt en een mooi neusje erin gemaakt! 

en dat 4!!!! keer!

de handjes van de gnoomies!


inclusief armen en handjes!

even de achterkant festonneren en ze kunnen rechtop staan!
Helaas ben ik vanaf dit punt gestopt met fotootjes maken! vraag me niet waarom... maar ik denk dat ik er zo lekker mee bezig was dat ik het gewoon vergeten ben! :S hihi...
maar heb natuurlijk wel een foto van het eindresultaat... Tenminste, van die van mij! De groene versies staan al bij mijn moeder thuis!

TADAAAAA!
Heb voor deze gnoomies het pakketje kerstgnoomies van Atelier Tintangel gebruikt.Echt onwijs leuk om te doen... maar wel wat lastig! vooral de haartjes...

Ben momenteel volop bezig met kerstcreaties maken! Anders komen ze nooit op tijd af ;) Dus snel weer een nieuwe blogpost hierover!!! :D

fijne zondagochtend!

1 opmerking: