Pages - Menu

zondag 24 oktober 2010

Volop bezig!

Door al die regen en dus dat echte herfstweer heb ik redelijk wat tijd gehad om heerlijk te frobelen! Verwarming aan, kop thee erbij, gordijnen dicht en gaan met die banaan! ;)

Hieronder een klein overzicht met waar ik mee bezig ben en wat ik heb gemaakt!

Swapje doen?! 
Deze paddington beer heb ik gemaakt voor Bijoumo, op het CraftySwap forum! Samen met paddington in de winter! Erg leuk geworden al zeg ik het zelf... Maar natuurlijk weer vergeten om een foto te maken van het eindresultaat :(

Iemand enig idee?!
Wie t weet mag t zeggen! ;) wat wordt dit?! haha... de echte fan zal haar wel herkend hebben! Ik ben bezig met een engel van Tilda, uit het boek Winterwonderland. Echt zo ontzettend leuk om te doen... De vleugels zijn inmiddels ook af en moeten er nog op! Samen met de haren en het gezichtje en schoenen. Eindresultaat volgt snel! Ik wil ook graag nog een engel in "mijn" kerstkleuren maken voor dit jaar! Hopelijk haal ik het allemaal.

Tilda nr 2!
Ook dit ontzettend gave werkje is van Tilda. Het is een borduurdesign. Je koopt het met de lijntjes voorgestempeld op het katoen en dit kun je dan zelf borduren in de kleuren die jij mooi vindt. Ik heb gekozen voor rood en bruin/beigetinten. Zoals mijn kerst kleuren. Boven de engelen staat nog merry&bright. Het wordt uiteindelijk een kussenhoesje! Ook hiervan komt het eindresultaat snel online.

En omdat ik echt druk bezig ben vandaag! (nieuwe nieuwsbrief voor november maken, nieuwe artikelen online zetten!!) even een sneak-peak op de nieuwe artikelen die komende maand online zullen komen in mijn winkeltje!


Maar SSSTTTT hou het nog even stil he?! Officieel komen de producten namelijk pas 1 november online in de webshop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten