Pages - Menu

donderdag 2 januari 2014

2014... Maak er een topjaar van!



Iedereen zegt het... ik ook! Wat is het jaar weer ontzettend snel gegaan. Het is een heftig, spannend en emotioneel jaar geweest. Een jaar waarin er voor mij persoonlijk een heleboel is gebeurd, zowel positief als helaas ook negatief. Soms kan je negatieve dingen voorkomen, soms gebeuren ze je en moet je er doorheen. Ik wens dan ook voor mijzelf en iedereen om mij heen dat er in 2014 meer positieve en vreugdevolle gebeurtenissen zullen zijn.

Maar daar moet je deels natuurlijk ook zelf voor zorgen. Geluk zit hem niet in grote dingen, klein geluk is minstens zo belangrijk.

Zo won ik eind vorig jaar mijn eigen samengestelde thee melange van de theebrouwerij. Tuurlijk, ik had ook erg graag de KitchenAid mixer van UitPaulinesKeuken gewonnen... Maar met mijn thee was ik net zo blij! En daar zit het hem denk ik in voor mij persoonlijk. Niet altijd maar meer willen, maar tevreden en blij zijn met kleine dingen om je heen. .


Daarom ga ik dit jaar eens gebruiken om te kijken wat ik graag zou willen en hoe ik dit vorm kan gaan geven. Ik merk elke keer als ik een blog typ dat ik bloggen echt ontzettend leuk vind! Maar het moet wel inhoud hebben of een doel... En het moet ook zeker geen moeten worden. Want dat ken ik van mijzelf. Ik MOET teveel en neem dan standaard teveel hooi op mijn vork. Gaan we eens mee stoppen ;-) 

Dus: 2014 wordt MIJN jaar!!! Hoop dat jullie meelezen met mijn belevenissen en leuke items. 


Liefs Karin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten