Pages - Menu

vrijdag 3 januari 2014

Goede voornemens??

En... zeg eens eerlijk, heb jij goede voornemens?
Inmiddels is het 3 januari, dus kan ik de volgende vraag ook wel stellen: Heb je het al drie dagen vol kunnen houden? ;-)



Volgens mij is het algemeen bekend dat veel mensen hun goede voornemens niet volhouden... Daarom heb ik een aantal jaar geleden dan ook besloten om er niet aan te doen! Als ik iets zou willen of kunnen veranderen kan dat ook midden in de zomer, als je begrijpt wat ik bedoel...

Maar: heel knap als jij het wel kunt hoor!

Laatst las ik (zoals eigenlijk elke dag) het blog van Pauline, je vindt het HIER Een food bucketlist... dat leek me erg interessant! Ik heb altijd zoveel dingen die ik zou willen proberen, maken, proeven en doen! Dus ik dacht, dit ga ik ook proberen! Laat ik in ieder geval een poging wagen een lijst te maken... dan heb ik tenminste een overzicht.

Ik heb tenslotte nog een heel jaar om deze bucketlist ook te gaan doen! :-)

Mijn lijst: (overeenkomsten met andere lijsten zijn puur toeval hoor!)

1. Zuurdesem maken, het "recept" wat ik ga volgen vindt je bij Levine
2. Een of meerdere broden maken met dit zuurdesem
3. Vaker ijs maken met mijn ijsmachine
4. De ZOKU popmaker gebruiken om heerlijke ijsjes te maken
5. Smoothies maken (zonder yoghurt anders drinkt lief ze niet!)
6. Heerlijke BBQ-recepten uitproberen
7. Vaker koken uit een kookboek (we hebben zo'n grote collectie maar gebruiken ze nauwelijks)
8. Zelf pasta maken (minstens 1x per maand)
9. Bagels maken
10. Ragout maken
12. Cheesecake bakken
13. van die grote American chewy cookies met noten en chocolade maken
14. Macarons maken
En Bloggen over dit alles! :-)

Zo dit is mijn lijstje tot nu toe, ongetwijfeld komen er nog dingen bij! Dan laat ik het jullie natuurlijk gelijk weten...

En wat betreft het creatieve deel? Nou daar heb ik ook nog een aardige lijst, maar of dit nou een bucketlist of meer een to-do lijst is... Oordeel zelf!

1. Haakwerkjes AFMAKEN
2. Crea-kamer in ons nieuwe huis inrichten
3. Al mijn creaspullen uitzoeken, afmaken, weggooien of verkopen wat ik niet meer gebruik
4. CreaKa Kralen bijwerken

hmmmm meer een to-do lijst he! Maar ach, we hebben nog een heel jaar!

liefs Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten