Pages - Menu

zaterdag 18 januari 2014

Baking time!

Sinds dat wij verhuisd zijn ben ik al verliefd op ons nieuwe fornuis.... Want tja, zeg nou zelf: het is toch een beauty??  


Lekker groot en je kan er echt veel in kwijt! Twee lasagna's past met gemak :-) 
Maar tijd en rust om te bakken had ik door het verhuizen en klussen eigenlijk nog niet gehad... Vandaag kwam daar gelukkig verandering in! Er staat nu een heerlijke (tenminste zo ruikt hij) appeltaart in de oven... Kan niet wachten tot hij klaar is! Ow en qua recept ben ik even heel makkelijk geweest: gewoon oma's appeltaart recept... ;-) 


En ondertussen ben ik druk aan t verzinnen wat ik nu weer zou willen maken... Heb weer helemaal bakzin gekregen!  Dus die foodbucket-list van mij wordt denk ik alleen maar langer ;-) 

Fijne zaterdag!!

Liefs Karin 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten