Pages - Menu

vrijdag 10 januari 2014

Klaar deel 2!

Zo, tijd voor deel twee! Jeetje als ik het zo zie heb ik echt al veel dingen gemaakt... Ook wel al weggegeven hoor en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik vaak vergeet een foto te maken. Dat is dan ergens wel weer zonde, maar ja, tis nou eenmaal zo.

Geniet van de haaksels zou ik zeggen... ik hoop binnenkort ook dingen te showen die niet haak gerelateerd zijn.





Naar het idee van Lucy van Attic24 haakte is een blooming flower cushion. Dit is echt zo leuk om te doen! Ik denk dat er in de toekomst nog wel meer zullen volgen. Als ik weer eens van kleur verander in huis ofzo.
Patroon vind je HIER


Ook voor onze nieuwe loungebank buiten (het ding staat er nog niet, maar de kussens en dekens zijn er al ;-) ) haakte ik dit kussen, ook weer een ripple patroon. Het is een rechthoekig kussen geworden en de rand is van limegroen! 




Deze col mocht ik testen... het is een onwijs gaaf patroon! Maar je moet wel even je hoofd erbij houden en goed blijven tellen... Patroon is te koop bij A La Sascha


Deze set heb ik zelf gemaakt, bijpassend bij deze muts. Ik heb er ook nog een colsjaal bij gemaakt maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt... 



Wederom een kussenhoesje voor straks in de tuin. Het onderste patroon vond ik bij Haakkamer7. De bovenste is gewoon een grote granny in de kleueren van de granny's hier beneden. Erg leuk om te doen ook weer! 


Deze drie zijn al af... er komende er nog minstens drie bij en dan rijg ik ze aan een mooi lint! Voor aan onze schutting of voor het raam. Het patroon vind je bij AtergCrochet. Maar pas op! Het zijn echt verslavende vlinders om te maken... Mijn handen beginnen alweer te jeuken bij het zien van deze beauty's/. Maar nee, ik moet echt eerst die WIP-lijst korter zien te krijgen...

Binnenkort meer hoor! Bijvoorbeeld een kijkje in mijn creakamer, en ja ik zal ook de foto's plaatsen waarop het nog een verhuiszooi is... 

Liefs Karin 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten