Pages - Menu

zaterdag 25 april 2015

Heerlijke Haakflow!

Soms heb je dat wel eens... Dat de inspiratie overal vandaan komt en je van gekkigheid niet weet waar je aan moet beginnen!

Nou dat heb ik dus momenteel! De laátste tijd kwamen er maar liefst 4!!! haakboeken op de deurmat ploffen. De een nog mooier dan de ander en allemaal uniek in hun soort... Dus tja, waar begin je dan? 


Ik ben begonnen in t boek haken & kleur: buiten van Saskia & Claire! Wat een gave dingen staan daar in zeg... Er staat een slinger in die nog op mijn to-make lijst komt! Maar ik ben al wel begonnen met drie (oeps) andere projecten...

Zo ben ik momenteel bezig met een kussen, rozenomslagdoek en filet gehaakte XL sjaal! Nu alleen dus weer nieuwe wolletjes bestellen want sommigen dingen zijn nog niet af maar de wolletjes wel op... He wat vervelend ;) 


Ik heb voor de rozenomslagdoek het patroon uitvergroot gekopieerd om in te kleuren. Zo kon ik per toer aangeven wat ik al gedaan had! Erg handig anders was ik echt de weg kent geraakt...


Het tweede mooie project is het hartjeskussen. Het eerste deel is gehaakt met de tapestry-techniek. Daar moet ik nog even op oefenen... Best lastig! Maar goed, ik moet nog een helft dus komt goed ;) 
Een foto van de filet gehaakte sjaal in wording volgt nog! 

Fijn weekend!
Liefs Karin

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat ben je er druk mee zeg. Ik heb het boek van haken en kleur ook gekocht, maar ben er nog niet aan toe gekomen om er iets mee te haken. Ben op het moment bezig met 2 dekens, voor 1 deken ligt het garen klaar en ik heb nog garen klaarliggen voor het snoepjeskussen uit het eerste haken en kleur boek. Tja, nog genoeg te doen. Haha. Fijne zondag.

    Lieve haakgroetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke dingetjes heb je allemaal gehaakt!

    Ik ben trouwens ook altijd aan tig dingen tegelijk bezig hoor. Er is zoveel leuks te maken, ik kan gewoon niet kiezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      En inderdaad tussen al dat leuks is t gewoon zo moeilijk kiezen... 😊
      Potje tijd zou ik nog wel willen!

      Verwijderen