Pages - Menu

donderdag 30 april 2015

Instagram en Facebook

De laatste tijd heb ik Instagram "herontdekt". Ik gebruikte het eigenlijk weinig, en keek vooral naar de inspirerende foto's van anderen.



Maar sinds een tijdje gebruik ik het zelf ook weer! Ik post er vooral mijn haakavonturen. En heel af en toe een privefotootje. Sinds de komst van onze dochter ben ik me meer en meer bewust van wat je wel of niet op social media moet zetten. Ik probeer er dus een beetje mee uit te kijken...

Maar haakavonturen zijn eindeloos natuurlijk. Vandaar mijn vernieuwde kennismaking met instagram.



Volgen? Dat kan via: @KarinCreaKaInsta

Ook heb ik al enige tijd een Facebook-pagina. Ook daar post ik regelmatig leuke haakprojecten, instagram-foto's en inspiratie momenten.

Wil je me daar volgen? Ook dat kan natuurlijk! Facebook CreaKa

liefs Karin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten