Pages - Menu

maandag 27 april 2015

Koningsdag!

Ik moet nog steeds wennen aan het woord. Voor mij is het ergens nog steeds Koninginnedag... Bijna mijn hele leven al zo geweest en sinds vorig jaar opeens niet meer.
Maar dat mag de pret niet drukken hoor! Ergens vind ik het een erg leuke feestdag, maar aan de andere kant heb ik er ook niet veel mee.



In Rotterdam is er weinig te beleven rondom deze dag. Sinds vorig jaar wonen wij in Capelle en daar is een erg leuke en grote rommelmarkt. Dus hopelijk is het morgenochtend wat droog en kan ik even een rondje gaan doen!







Mocht het weer nou echt slecht zijn... dan kunnen we altijd nog gaan haken! Hieronder wat heerlijke haakinspiratie voor koningsdag (en andere oranje gelegenheden ;) )

Foto: copyright JipbyJan




Een mini koningsdagrozet van JipbyJan! Op haar blog vind je een tutorial








Foto: copyright wolplein
 Op WolPlein vind je veel inspiratie en mooie projecten! Zo ook voor koningsdag.

Espadrilles haken staat hoog op mijn verlanglijstje! Alleen dan niet deze ;)






Foto: copyright pieceofmake
Dit kroontje haakte ik zelf voor de eerste koningsspelen nu 2 jaar terug!

Erg makkelijk en snel klaar.

Klik HIER voor de instructies!


Sinds mijn dochtertje haarclipjes in kan heb ik al een Pinterest-bord aangemaakt vol met inspiratie!

Dit bloempje komt van GrietjeKarwietje en het idee van het clipje komt van MijnTijdVerdrijf



Heel veel haakplezier en een ontzettend fijne koningsdag toegewenst!
Wat ga jij doen?

Liefs Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten